harryanow2.gif (5686 bytes)

courierlogo2.gif (5247 bytes)

clogo4.gif (959 bytes)

Bobtail Harry(R) Vám nese nowiny pro Chotěboř a okolí
nezávislý první český internetový list psaný psem (a někdy i jeho pánem)
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1213-0834

založeno
since
1998

Na hlavní stranu
Chotěbořského Couriera

Na hlavní stranu
domény www.harry.cz

 

4listek2m.GIF (1282 bytes)  Nadační fond Čtyřlístek

 

Chotěbořské prvenství: Čelní reklama

Jako první v ČR zavádí zdejší nová firma revoluční novinku

Autor: Harryho pánVydáno: 1.4.2003
Odkazy k článku:
Reklama na čele - nejnovější reklamní médium
Článek dosud četlo čtenářů: 


Chotěboř, jak známo, je nositelem řady prvenství. K nim nyní příbývá jedno další, takříkajíc kuriózní: Čelní reklama, což znamená využití lidského čela jako reklamní plochy, bude realizována v Chotěboři jako prvním městě v ČR v déletrvající podobě. A řada Chotěbořáků si přitom vydělá pěkný peníz!

Před několika měsíci oběhla světem zpráva o vynálezu tohoto vynalézavého a neobvykle úderného způsobu reklamního působení na lidi. Vždyť denně potkáme spoustu lidí a vždy se jim podíváme do obličeje, tedy i na čelo. Uvidíme-li na čele kolemjdoucího člověka nalepenou reklamu, určitě se na ni podíváme a neutečeme od ní přepnutím na jiný program, jak jsme zvyklí v TV.

Ač se jedná o revoluční novinku, zatím nikdo se v Česku nepokusil ji zavést v několikatýdenní podobě. Zatím pouze jedna reklamní agentura nabízí kampaň v omezené době několika hodin. Nyní nám exkluzívně poskytla informace nová chotěbořská reklamní agentura FP Chotěboř s.r.o., že se chystá jako první v České republice provádět reklamy lepené na čelo lidí, kteří by je nosili na čele po dobu několika týdnů.

Generální ředitel agentury ing. F.P. nám sdělil: "Název naší firmy není, jak by se zdálo, odvozen od mého jména, ale jde o zkratku Front Publicity, tedy čelní reklama nebo také čelní inzerce. Součástí názvu firmy je jméno města, protože naším cílem je též naše město proslavit."

O podrobnější údaje jsme požádali technického ředitele P.F., Ds, jenž uvedl: "Nejdůležitějším technickým problémem je vyřešení materiálu nosiče reklamy, který musí držet na čele člověka řadu dní, vydržet mytí obličeje a vlivy počasí a neodlepit se přitom. Rovněž je důležité, aby materiál nebyl člověku po přilepení na čelo nepříjemný. To vše máme úspěšně za sebou a z fáze ověřovacích zkoušek, prováděných ovšem v jiném městě s použitím čel několika chotěbořských nosičů, můžeme nyní přejít do fáze provozní."

 

Další novější články

Zachraňte Festival fantazie, II. a III.
Reakce na otevřený dopis Václava Pravdy
Zachraňte prosím Festival fantazie
Jan Kasal a Cyril Svoboda v Chotěboři
Reforma veřejné správy: Zvýšení kompetencí? Spíše likvidace peněz města!
Bekky varuje lyžaře a pejskaře
Hokejový turnaj SOU za účasti J. Augusty
Nejlepší sportovci Chotěboře 2002
Setkání starosty s řediteli velkých firem
Na stopě strávníkovi školní jídelny
MUDr. Zdeňka Čermáková - Zapomenutá lékařka
Chotěboř povede Rada inženýrů
Vrátí se nám komunismus?
Chotěbořská povolební matematika
Reakce P. Širokého na Stanovisko výboru TJ Sokol Chotěboř
Anketa: Polopravdy a nepřesnosti aneb košile nebo kabát
ZS v Chotěboři - mimořádně zdařilé dílo
Stanovisko výboru TJ Sokol Chotěboř k článku ing. Širokého
Sarajevo, politika a podobné případy, I.část
Bylo - nebylo (pohádka z města královského)
Nevysvětlitelné záhady v chotěbořské sokolovně?
TJ Sokol - hrobník kultury v Chotěboři?

Pro starší články musíte na hlavní stranu do rubriky Mírně starší články

Kdopak z Chotěboře se zúčastnil ověřovacích zkoušek, pokusili jsme se dozvědět. Odpovědí bylo, že jeden intelektuál, v současné době se nudící v pracovní neschopnosti a dva nezaměstnaní, všichni tři s výhodně vysokými čely. Ověřování trvalo tři týdnynepřetržitě a proběhlo bez problémů. Firma ovšem nezjišťovala, jak často se oni tři během zkoušek myli, ale ověřila reklamy na čele ve všech typech počasí, které se v průběhu března vyskytlo. A že bylo skutečně různé, téměř aprílové!

Na námitku, že k takové reklamě je třeba nejen nosiče s čelem, ale hlavně zadavatele, nám odpověděl marketingový ředitel ing. J.N.: "Máme své zdroje získávání zákazníků - zadavatelů reklamy. Podařilo se nám uzavřít smlouvu s řadou firem, které mají v Chotěboři a okolí zajištěný stálý odbyt svých výrobků. Například je známo, že Chotěboř je městem jistého proslulého piva, které se tu, což je kuriózní, čepuje prakticky v každé větší hospodě či restauraci. Také majitelé zdejších supermarketů mají zájem o reklamu. Víte jak úderné bude, když potkáte člověka s čelem polepeným nápisem "Dnes sleva 20% na oblíbeném jogurtu JOVO"? Vedoucí pracovníci oslovených firem byli obvykle nadšeni našimi záměry, takže zadavatele jsme získali rychle."

Zajímalo nás, jak hodlají shánět zájemce o nošení reklamy na čele. "To určitě také nebude problém. Lidé, kteří s námi uzavřou smlouvu, budou lukrativně finančně odměněni," prohlásil ředitel pro marketing. "Krom toho předpokládáme značný zájem ze strany části nezaměstnaných, kteří potulkami či vysedáváním v hospodě dosud jen o peníze přicházeli, nyní si je tím budou vydělávat."

Jak si konkrétně přestavujete získávání nosičů reklamy? "Během dubna odstartujeme širokou kampaň ve sdělovacích prostředcích, zaměřenou na nábor zájemců, "odpověděl nám generální ředitel. "Jako první médium pro zveřejnění našich záměrů jsme si vybrali Chotěbořského Couriera, protože předpokládáme zájem i ze strany jeho čtenářů. Ve vašem listě uveřejníme v dubnu náborový materiál, kde uvedeme podrobnosti, včetně výše odměn pro nosiče reklam."

  Technický ředitel firmy FP Chotěboř nás poté požádal o službu: "Nemáme zatím připojení na internet. Jsme typická začínající "garážová" firma. Začínáme obdobně jako zakladatelé Microsoftu nebo pánové Hewlett s Packardem, jako čerství absolventi svých škol, v garáži rodičů jednoho z nás. Očekáváme podobný úspěch, jako měli ve své první garáži jmenované firmy," dodal poněkud neskromně technický ředitel. "Zatím jsme se nerozhodli, kterou firmou se necháme na internet připojit, bude to určitě rádiem, protože vidíme z garáže na vysilače všech tří poskytovatelů. O služby Telecomu, zastaralé ISDN, nemáme zájem. Proto prosíme vaši redakci, zda by se zatím ujala přijímání předběžných přihlášek zájemců mailem, které by nám průběžně předávala. Každému zájemci zašleme obratem příslušné informační materiály. Od května již předpokládáme vlastní internetové připojení."

Naše redakce vždy podporovala novinky, proto jsme tuto žádost neodmítli. Generální ředitel i oba další společníci nám poděkovali a přislíbili poskytnutí fotografií z ověřovacího provozu Čelní reklamy. Fotky uvedeme postupně v Harryho Posledních Novinkách. Informační materiály firmy včetně ceníku odměn pak najdete v průběhu dubna v naší rubrice inzerce.harry.cz , protože firma FP Chotěboř si u nás svou inzerci objednala jako u prvního média.

Milí čtenáři, nepromarněte svou příležitost, jako ji nepromarníme i my v redakci (firma FP bude inzerovat u nás). Můžete nám mailovat své předběžné přihlášky, uveďte buď adresu pro zaslání materiálů poštou nebo svůj mail.

Vyzýváme i podnikatele a firmy: I vy nepromarněte příležitost být mezi prvními na čelech nosičů reklam! I vy se nám můžete předběžně přihlásit a agentura FP Chotěboř vám pošle návrh smlouvy nebo vstoupí v přímé jednání.

Stejně jako vy i my se těšíme na fotografie reklam na čelech, takže je uvedeme ihned poté, co je nám firma FP Chotěboř dodá.

Náš e-mail: harry@harry.cz

Na hlavní stranu Chotěbořského Couriera

Na hlavní stranu domény www.harry.cz

Na stranu CHnet