Od 28.4. jsme v Chotěboři přepojeni na Internet 99
Ale málokdo o tom ví
(patrně vlastní vinou)

O víkendu původní číslo normálního tarifu fungovalo!

Přinášíme odpověď z INCO s.r.o. na naše otázky, jak to vlastně je

Vy, co máte tu možnost číst tyto řádky, dejte vědět svým přátelům a známým z Chotěboře, kteří se od středy 28.4. marně pokoušejí dostat na internet, že si musí změnit v nastavení svého připojení telefonní číslo z dosavadních 621 763 (kde je nyní stále signál Obsazeno) na nové telefonní číslo 0453971811 (tak jak je zde napsáno!). Pak teprve se na internet opět dostanou a telefonní poplatky se jim budou počítat již v novém tarifu Internet 99, jehož tabulku uvádíme:

Tarif Internet '99

Časová pásma

impuls

délka intervalu

   I.pásmo  07-17

2,60 Kč

180 sec.

  II.pásmo  17-21

2,60 Kč

390 sec.

 III.pásmo  21-07 (+víkendy,svátky)

2,60 Kč

750 sec.

Klikněte si na označená časová pásma, dostanete grafické srovnání starého tarifu s i 99.

Nám tuto skutečnost sdělil včas dr. Milan Plaček od našeho providera (poskytovatele připojení) ASYS IJD Kolín. Hůře na tom jsou ostatní zákazníci v Chotěboři. Harryho pán telefonoval svým přátelům a známým a nikdo o tom nevěděl, někteří se domnívali, že připojení nefunguje, jiní, že je právě obsazeno, vzdali to a dosud nic nevěděli..

O víkendu jsme zjistili, že původní číslo připojení opět funguje. To je dosti překvapující, protože informace od serverů, zúčastněných na akci Internet proti monopolu, hovořily o tom, že Telecom nechce povolit poskytovatelům připojení dvě telefonní čísla, jedno na Internet 99 a druhé na původní tarif.

Avšak v okamžiku, kdy píšu tyto řádky (neděle večer) se na původním čísle opět ozývá signál Obsazeno. Počkáme si tedy na pondělí.

Ptáme se tedy veřejně obou firem, co bylo příčinou minimální informovanosti jejich zákazníků, a jak to vlastně s připojením je. Odpovědi rádi přetiskneme.

Odpověď z INCO s.r.o.
Všichni by měli o tom vědět, musí ovšem vybírat svou poštu

    Každému z našich zákazníků, kteří jsou připojeni na chotěbořský uzel komutovanou linkou, byl zaslán (podle informace RNDr. Plačka z ASYSu IJD Kolín) dne 23.4. mail z Asysu IJD, ve kterém byla informace o změně telefonního čísla pro internet s přibližným termínem a s tím, že jakmile staré číslo přestane fungovat, mají si číslo změnit na nové.  Absence přesného termínu přepojení je způsobena Telekominíkama, kteří tento termín nesdělují předem.
Mail, který jsi obdržel Ty, obdrželi i všichni ostatní do své schránky.

Zatím všichni, kteří si u nás stěžovali na nemožnost připojení v inkriminované době, se přiznali, že poštu buď delší dobu nečetli, anebo zadávali špatné číslo (bez předvolby). Každý, kdo se po problémech s připojením na nás obrátil, obdržel samozřejmě informaci o novém čísle i ústně.
Nemyslím si tedy, že naše firma "mlčí" a neinformuje své zákazníky. Zákazníci by prostě jen měli využívat službu, kterou si platí - totiž e-mail, stejně jako denně vybírají svou poštovní schránku u domu nebo bytu, nebo zvedají sluchátko zvonícího telefonu. Zvolená forma (mail) informování zákazníku o takovéto změně se nám i nadále jeví jako nejrychlejší a nejúčinnější. Co se týče současného fungování obou čísel v určitý moment - je to pouze záležitostí pracovníků Pardubické digitální ústředny, kteří určitým způsobem a v určitém čase prováděli přeprogramování telefonních linek našeho uzlu na internet99.

Jiří Císař
Inco s.r.o. Chotěboř, Žižkova 858, 583 01 Chotěboř
tel. (0453) 626630-3
fax (0453) 626631

Dodáváme k odpovědi: Je-li tomu skutečně tak, že všichni dostali včas mailem zprávu, ale nečtou svou poštu, pak je třeba se omluvit INCO i ASYS IJD, což tímto činíme, a naopak zahrozit k uživatelům v Chotěboři: Čtěte denně svoji poštu!

Zpět na hlavní stránku